Ki Wessman♥, min bästavän genom alla tider♥

Ki Wessman, jag älskar dej över hela mitt hjärta, vet inte vad jag hade gjort utan dej. Allt vi varit med om, alla minnen. Det finns ingen som betyder så mycket för mej som du. Utan dej kan jag inte leva. Då är livet inte värt att leva. Du är jag. Du vet mer om mej än jag, du håller mitt hjärta igång, du pulsar mitt blod. Utan dej är jag ingen. Det är du som har gjort mej till den jag är idag. Jag vill aldrig någonsin lämna dej. Jag vill alltid vara den du kommer till såfort det är något. Du är inte bara den personen jag älskar mest av allt i hela världen. Du är min värld. Utan dej finns det ingen anledning att vakna på morgonen. Jag älskar dej, du är underbar :) ♥♥

How wonderful life is, now you're in the world.


Kommentarer
Postat av: Emma

ni är... SÅ JÄVLA SÖTA! :D <3

2011-05-29 @ 21:23:48
URL: http://www.lillemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0